5.7.2015

Haaste #haaste1

Säännöt:
• Vastaa kaikkiin kysymyksiin (10klp) (<- vastaa siis samoihin kuin minäkin..)
 • Haasta kaksi blogia

Haastan siis Punaruunikko ja tuntiratsastajan mietteitä

• Miksi aloitit blogin pitämisen?
Uusia blogeja tulee koko ajan lisää ja halusin kokeilla olisiko tämä se minun juttuni.

• Oletko kilpaillut/millä tasolla kilpailet?
Kilpailen esteitä tällä hetkellä vielä seuratasolla 80cm-90cm tasolla.

• Kuinka kauan olet ratsastanut?
Aloitin ratsastuksen vuonna 2007, eli olen ratsastanut noin. 9 vuotta.



• Koulu vai esteet?
Ehdottomasti esteet! En jaksa sellaista pikkutarkkaa työtä ja koulu on aivan liian tylsää maisemakaan ei vaihdu! :)

• Valmennus vai kilpailut?
Paha kysymys... valmennuksissa voi korjata virheitä ja oppia uutta, ilman valmennuksia ei voi kilpailla. Mutta siltikin sanoisin kilpailut, koska itse olen hyvin kilpailuhenkinen! :)

• Poni vai hevonen? perustele.
Sanon että hevonen, en ole ollenkaan poniratsastaja, en tykkää poneista koska ne on toisaalta niin itsepäisiä, että minulla menee hermo niihin :D

• Onko sinulla hoito-, vuokra- tai omaa hevosta?
Hoitohevonen on, ja yhden kuukauden oli myös vuokraheppa



• Oletko koskaan hypännyt maastoesteitä?
Olen hypännyt, ja joskus haluaisin startata kenttäkilpailuissa.

• Lempi hevos&poni rotusi?
Minulla ei ole lempparia, kaikki ovat ihania! 

• Korkein hyppäämäsi este?
Olisiko joku 110cm veikkaisin.

1 kommentti :