2.6.2015

Q&A

Mitä haasteita sinulla tulee hevosen kanssa yleensä?
     Yleensä esteillä tulee se että minun estesilmä epäonnistuu ja meille tulee tiputuksia ja välillä       kieltoja, sekä en saa askeleita sopimaan esteille. Koulussa minun avut ei ole ehkä niin selkeitä, joten  hevonen ei ehkä tiedä mitä häneltä pyydän.

Kauanko olet ratsastunut?
     Olen ratsastanut yhdeksän vuotta.

Missä alotit ratsastuksen?
     Aloitin ratsastuksen Aulangon ratsastuskoulussa.

Kenellä kaikilla hevosilla olen mennyt?
     Oletan että tässä tarkoitetaan Aulangon hevosia. Olen ratsastanut kaikilla paitsi uudella Koru hevosella.

Korkein este minkä olet hypännyt?
     110cm-115cm yksittäisenä

Korkein rata minkä olet hypännyt?
     105cm-110cm

Oletko hypännyt maastoesteitä?
     Juu, olen hypännyt.

Missä maissa olet käynyt?
     Suomi, Ruotsi, Viro, Bulgaria, Alankomaat (Hollanti), Iso-Britannia

Menetkö kesällä leirille?
     En mene.

Menetkö Piia Pantsun valmennuksiin?
     Juu, menen.

Monissa kisoissa olet käynyt?
     Varmaan yli tai alle 20 kisoissa.

Korkein mitä olet kisoissa?
     80cm

Elämäni hevoset?
     Aloitin kilpailemisen Tukkar II nimisellä hevosella, sen jälkeen siirryin Pikku Volle nimiseen hevoseen ja siitä tulikin sitten Vani.

Kiitos kaikille kysymyksiä laittaneille. Teen varmaan tulevaisuudessa vielä tämmöisen videon muodossa!
Kertokaa mitä piditte!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti