18.4.2015

Vuoden 2015 tavotteet!

Tiedän, eletään jo huhtikuuta ja tämän postauksen pitäisi tulla tammikuussa, mutta en ollut perustanut blogia vielä tammikuussa, ja eräs lukija pyysi tätä, ja minun pääni luö aivan tyhjää enkä keksinyt mitään muutakaan postausta jonka olisin voinut kirjoittaa... Sekä on minulla vielä yksi ongelma, nimittäin kuvat, en ole päässyt pitkään aikaan ottamaan mitään kuvia, joten kaikki kuvat on vanhoja. Mutta jos vaikka maanantaina saisin jonkun raahattua tallille ja voisi ottaa meistä kuvia, joista voisin sitten koota postauksen. en oikein taida olla tyytyväinen tähänkään postaukseen mutta yritetty ainakin on ja eiköhän tämä rupea luistamaan kun kirjoittaa vaan niitä postauksia! Ja älkää unohtako laittaa kommenttia, millaisia postauksia haluaisitte, luulen ainakin suuremman osan pystyvän toteuttamaan! No jospa sitten vaikka mentäisiin niihin itse tavotteisiin!
Tässä ensimmäisinä on nämä hevosaiheiset ja lopuksi ajattelin laittaa muutaman muuhunkin ei-ratsastukseen liittyvän!


TAVOITTEET VUODELLE 2015:

1.  ratsasta paremmat reitit: Minulla on siis tapana ratsastaa todella huonosti reitit, vaikka ne reitit   minusta itsestä näyttää hyvältä, mutta sitten katson videoita, niin ne näyttää aivan järkyttäviltä, niihin   pitää keskittyä enemmän!
2. ratsasta siistimmin: Tämä nyt viittaa vähän tuohon edelliseen, mutta kuitenkin, minulla on jälleen kerran tullut oman istuntani kanssa ongelmia sekä minun käsien. Olen alkanut huomaamaan, että vedän sisäohjasta kun hyppään. Jos sen "vian" saisi pois moni ongelma voisi olla helpommin korjattavissa.
3. enemmän ratoja alle: Tämä samainen tavote on minulla aina tavotteissa eikä se meinaa milloinkaan toteutua niinkuin itse haluaisin.
4. odota estettä: Iänikuinen ongelma minulle. Meinaan lähteä aina tyrkkäämään liikaa enkä jää odottamaan estettä jolloin Vani tulee todella pohjaan ja puomeja tippuilee.
5. paranna omaa estesilmää: Tämä on minulle ihan uusi juttu. En ole voinut uskoa että minulla on näinkin huono estesilmä, tuntuu kuin en osaisi katsoa askelia esteillä enää ollenkaan.
6. ratsasta koulua enemmän: Olen huomannut, mitä enemmän ratsastan koulua, sitä paremmin minulla menee esteillä. Olen myös alkanut tykkäämään kouluratsastuksesta enemmän kuin ennen, jotenka se tuo lisää motivaatiota!
7. avotaivutus:Tuo pirullinen sana, joka kummittelee minua. Olen siis ehkä maailman surkein ratsastamaan avotaivutusta. En ole ikinä osannut sitä, ja minusta tuntuu että en tule koskaan oppimaankaan sitä!
 Olisikohan tässä tarpeeksi, katsotaan ensivuoden puolella miten onnistuin! :)

                                               tämä kuva on minun lemppari kaikista! Mitäs te tykkäätte? :)

RANDOM TAVOITTEET VUODELLE 2015:

1. blogiin parempia kuvia: Yritä ottaa parempia kuvia, mutta olen vasta-alkaja ja tämä ei aina ole niin yksinkertaista, minulla o myös valmennuksissa kuvaajia jotka ottavat hyviä kuvia, mutta joskus ne vain tärähtävät.
2.postaa enemmän: Minulle on vielä auki postauspäivät,- ja ajat milloin postaan! Yritän saada ne mahdollisimman pian järjestykseen ja katsoa milloin tulee mikäkin postaus.


2 kommenttia :

  1. onpas nätin värinen hevonen tämä vani! :)

    - lämminveriruunan seikkailuja pääset seuraamaan täällä: http://vgbrownboy.blogspot.fi/ -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on tosi nätti! 😊
      Mä käyn lukasemassa ja liittymässä!

      Poista